Posted by on 12th November 2020

De spelers van Oranje zijn er niet allemaal even gelukkig mee dat ze net als tijdens de vorige interlandperiode een oefeninterland moesten spelen. Er worden gezien het overvolle speelschema vraagtekens gezet bij het nut van de vriendschappelijke duels.
Source: News

Posted in: Uncategorised
Tags:

Comments

Be the first to comment.

Leave a Reply